26 år!!!

Idag fyller jag 26 år. Grattis till mig!! Fy va gammal jag börjar bli... Tyckar att det känna som igår när man var överlycklig över att fylla 20. Och nu har det gått 6 år sedan den dagen. Tiden går fort när man har roligt eller hur?!
Jag smyg startade iaf att fira min födelsedag och examen redan i lördags hemma hos mamma och pappa. Det var tyvärr inte så många som kunde komma. Men det var super trevligt iaf.  Min söta mamma hade gjort världens goaste smörgåstårta. Mmmm!! Jag älskar smörgåstårta. Sen hade hon självklart gjort min favvo tårta också. Världens bästa mamma!!!

Man hade ju önskat att man kunde få vara ledig på sin födelsedag men jag måste gå och jobba. Men jag är iaf ledig imorgon.  Ikväll ska johan och jag gå ut och äta på nån trevlig restaurang.


Världens godaste smörgåstårta!!!


Jag och världens sötaste kusinbarn Agnes.

Kommentarer
Postat av: mamma

Grattis på födelsedagen många kramar o pussar från mamma o pappa

Härlig bild på en super god smörgåstårta

2009-07-07 @ 19:32:08
Postat av: Åsa

wohhooo.. grattis i efterskott. jag lever i en bubbla här nere så därför kommer det några dagar för sent. puss och kram

2009-07-09 @ 21:07:08
URL: http://asalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0