Zzzz...

Fy vilken jobbig helg det varit. Har jobbat hela helgen och det har verkligen varit julhandel den här helgen. Folk handlar som galningar. Som om det vore det sista dom gjorde. Som tur är har de flesta människorna varit snälla och trevliga vilket är ovanligt så här års. Men några riktiga rötägg kommer ju alltid in och tror att dom äger stället och att man kan trolla med knäna. Men men, det är bara att le och se glad ut...

Sen har ju inte snön gjort at det blivit mindre folk. Alla ska ju ha pulkor och snowracers nu. Men dom tog slut mycket fort....

Jag är lite kluven vad gäller all snö som kommit här i Sthlm. Den här stan är inte gjord för snö. Ingen kan helt plötsligt köra bil, tåg och bussar funkar inte och inte faan är gatorna plogade heller. Och det kan ju inte vara så svårt att köra ut en liten plogmaskin så att man kan ta sig fram och framförallt parkera. Just nu är det nämligen mycket svårt när det är höga vallar av snö och en meter nyfallen snö på d... (typ)
Men annars gillar jag ju snö. Allt blir tyst och lugnt. Det blir ljusare och mer fridfullt på nått sätt...
Ja jag är lite knäpp.... ja vet... jag är född sån....=)

Nee nu är det dags att sova!! Ny tung dag på jobbet väntar imorgon.... 09.00 till 20.15. Kul arbetstid va!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0