Liten julklapp till mig....

Igår var en riktigt bra shopping dag. Hittade väldigt mycket av det jag hade tänkt köpa.
Hittade även saker som jag inte skulle köpa. Men jag vara bara tvungen att köpa ett par riktigt snajdiga skor som jag råkade springa på på Din Sko. Såå fina. Har letat efter ett bara schysta party/snyggskor ett tag men inte lyckats hitta nått som passar på mina fötter.
Men så stod dom bara där mitt framför mig och jag var tvungen att köpa dom. De här med karaktär är inget för mig... Eller hur Åsa??!

Sen var det julklappskväll på jobbet och Åsa och Mr. M hängde med och shoppade loss som bara den. Mycket trevligt. Vi passade även på att äta middag tillsammans innan. Riktigt nice. =) Måste göras fler gånger.

Nee nu bär det ut på stan igen för inhandling av de sista julklapparna. Hoppas ja!!!


Vad tycks om min senaste investering?!
Me like!


Kommentarer
Postat av: mamma

Jätte snygga

2009-12-14 @ 14:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0