Lite bilder från helgen...

I lördags hade vi julbord med jobbet på Ulricksdals Wärdshus. Mycket trevligt. Efter det blev det party på "Pure" på Birger Jarls gatan. Riktigt trevligt.. Var dock tvungen att ge upp vid två då mina nya fina skor gjorde nått förbaskat ont.. Måste skaffa såna där party feet och lägga i. Mina trampdynor höll på att dö...
Men ska man va fin får man lida pin... Haha!!


En allvarlig diskussion om Tobbes matvanor...


Veronica, Tommy och Camilla


Petter, Rebecca och Johan...


Danne, Sofia, Henrik och Niklas..


Jag och Victor som inte ville vara med på bild med mig...


Madde och Johan...


Inne på Pure. Efter detta dog min kamera...=(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0