Trött, tröttare, tröttast...

Eller hur säger man?! Trött, tröttare, jätte trött?! Hmm inte vet jag men jag är iaf det sista... Är helt slut! Vi har haft inventering på jobbet idag.. Började redan kl 05.30. ZZzzzz. Lite lagom tidigt så där. Tur att man bara har 5 minuter till jobbet iaf. Åsa var också med och hjälpte till och jag antar att hon är precis lika trött som jag. =) Men man får bra betalt som tur är!
Fast jag kom på att det faktiskt är riktigt skönt att vara så här trött ibland. Man sover så gott då. Synd att man inte får sovmorgon imorgon bara. Har praktik imorgon och måste upp tidigt igen. Men sånt är livet.

Missar tyvärr träningen ikväll. Snyft. Är fortfarande förkyld. (buhuhu). Får ta igen all missad träning sen när jag är frisk igen...

Kommentarer
Postat av: Åsa

Im right with you. trött tröttare åsa...

2009-04-23 @ 19:14:45
URL: http://asalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0