Mitt i veckan

Idag har varit en bra dag. Vaknade i morse och kände mig utvilad för första gången på hur länge som helst. Skönt.
Träffade studiegruppen idag på morgonen och planerade inför ett litteratur seminarium nästa vecka. Planeringen gick bra. Hoppas bara att själva seminariet går lika bra. =) Efter det vara Åsa och jag hungriga som vargar och åkte in till stan och åt en god lunch. Tyvärr inte i solen. Det får bli nästa gång. Sen tog vi en liten shopping runda på stan. Hittade en massa fina saker. =) Men det gör man väl alltid när man inte ska handla igentligen. 

Imorgon är det sista dagen på praktiken... För alltid!! Känns väldigt konstigt att man inte ska tillbaka dit men samtidigt skönt. Kommer att sakna alla goa barn.



Allt det här hittade jag idag. Måste säga att det vara en lyckad shopping tur. =)

Snyggga skor hittade jag oxå eller Åsa hittade dom. Det är oxå hon som fixat
bilden här ovan men jag var lite ful och "lånade" den. Sorry Åsa!
Jag passar på att göra reklam för hennes blogg så kanske hon blir glad.
Länk till finns till höger. =)

Kommentarer
Postat av: Åsa

jäklars vilken shopping det blev för dej då :)

tack för reklamen!

2009-04-29 @ 20:43:35
URL: http://asalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0