Måndag...

Då var det en ny vecka och man måste ta nya tag... Eller måste man det?!  Jag har ingen lust att ta tag i nått idag men jag måste. Har en rest uppgift som skulle vara inlämnad igår helst. Har bara inte orkat. Men nu har jag en ledig dag från skolan och då måste jag iaf försöka att vara lite duktig. Det är dock svårt att rätta till en uppsats när kommentarerna till uppsatsen är skrivna på krumelurspråket. Försök att tyda det här....





Fattar inte att lärare inte kan skriva så att man kan läsa.Ska man först behöva sitta och försöka förstå vad det är man ska göra? Det tycker iaf inte jag. Jag välkomnar alla lärare in i 2000-talet och röstar för att ni skriver på datorn i fortsättningen.

Helgen har iaf varit bra. I fredags firade vi Johan och Chistian som båda fyllt år tillsammans med alla deras kompisar. Mycket trevligt. I lördags var vi och kollade in Jenny och Magnus nya hus. Jätte fint. Där kommer dom att trivas mycket bra tror jag! =) Igår tog vi det bara lungt och tog en promenad runt Skeppsholmen. Självklart med en fika i solen.



Jag, Anna-Karin och Marina








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0