Irriterande

Gud vad jag stör mig på människor på bussar, tåg och tunnelbana. Varför måste folk tugga tuggumi så högt att man inte kan tänka? Och vad har folk för problem när en hel tunnelbanevagn eller en buss nästan är helt tom, och ända ska personen i fråga sätta sig på sätet just bredvid en. Jag måste flytta min stora tunga väska och trängas med en idiot. Suck. Har god lust att flytta på mig då men det ser ju väldigt konstigt ut. Sen är det också konstigt varför vissa puckade människor tror att alla på bussen/tåget vill höra deras musik. Vill jag lyssna på musik så gör jag det. Hoppas dom blir hörselskadade. Irriterande människor finns det tyvärr gott om.

Så, då har jag fått ur mig det iaf. Nu känns det bättre. =)
Har haft praktik idag och igår och haft lektioner med mina små söta ettor. Dom är så duktiga. Och dom så mycket mer än man tror.

Tycker att det är helt underbart att det är så varmt ute. Det är inte ofta det är så här varmt redan i april. Very nice!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0