Hemma i storstan igen...

Ja då var det vardag igen. Kom hem från Norrköping i går kväll. Har haft en super skön helg med massa god mat, godis och en hel del frisk luft. Och så har det ju nästan varit sommarvärme i helgen. Kan man önska sig mer?! Nee ja tror inte det.

Men idag var det som sagt vanlig dag igen. Första dagen för mig på matte kursen.  Kursen började ju när vi var i Florida så jag har ju missat en del. Det kändes lita lagom jobbigt att kasta sig in bland bråk, procent och decimaltal. Puhh! Tur att jag har världens bästa Åsa till hjälp som kan förklara allt. Hoppas jag!

                                


Lite härliga vårbilder från Norrköping!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0